hej då varberg

tåget hem till kukköpenhamn avår om exakt 19 minuter

jag vill inte åka heeeeeeeeeem

eller jo det vill jag men mitt jävla hemma e bara på lite fel ställe just nu!!!!

ikväll jobbar jag natt...sug på den ni jag ska kissa i ishinken och smeta fittslem på kaorna i kakmontern

jag är så jävla trött på mitt jobb just nu...

fan fan fan!

tåget hem till köpenhamn avågr nu omexakt 18 minuter, jag borde skynda mig sätta på mig skorna och pinna ner till stationen...tänk om jag skulle missa tåget...gud vad skönt det hade vairt, då hade jag kunnat sitta resten av dagen på balkongen i solen och dricka hoegaarden

jag hatar mitt jobb

Kommentarer
Postat av: Trasigast i stan

Själv är jag kvar i Varberg och tänker dricka massor hoegaarden!

Postat av: ronnie

trasigastistan!!!
det är väldigt väldigt orättvist! du har tre poäng jag har noll
hoegaarden, glass och kvar i varberg
jag har rökförbud, ont i magen och ingen varm tröja att sätta på mig när jag ska cykla hem till Amager klockan halv fyra i morognbitti
som sagt mycket mycket orättvist

2007-08-17 @ 00:53:39
URL: http://wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback