Godmorgon nordsverige...

this is a paralell universe...

jag vaknar alltså i knarrig gammal dubbelsäng i den vackraste träkåk i norrland

i trädgården betar tjurkalvarna och lite längre ner på slänten mot forsen tältar ett gång hippies från australien

på baksidan står cowgirltjerna BIG ASS BARBEQUES trailer, full med cowgirl props i form av massa cowboyboots, lasson, pickadoller och chaps, väggarna inne i den lilla trailern är förståss pyntade med gamla wild western affischer och sätena är sådär tacky och furry i nån skrikg färg som de ska va. här bor tre brudar ihop när de är på turne med sin big ass barbeque show´. kolla in dem här
http://www.rubyrose.se/  en av dem angela är blivande fru till nalle som är "shamanen" i www.burntoutpunks.com igår visade hon mig hur en riktig cowgirl does her drinks...and i am in love!!!!! resten av mitt liv ska jag enbart dricka amaretto och lime som shortdrink...aldrig mer något annat....

well well nog om det var precis nere i köket

och det är det sådär härligt välorganiserat kaosigt med tio oila sorters yougurt i kylen

vanilj
naturell
naturell laktosfri
skogbär soya
naturell soya

frukt och grönsaker överallt, knäckebröd musli tio olika sorters kaffe och massa tecken på att här bor det en hel jävla hög (15 pers allt i allt närmare bestämt) med SUNDA FRISKA GLADA LEVNADSINTRESSSERADE MÄNNISKOR)

det är inte som när man kollar i vårt kylskåp hemma och det enda man hittar är samma ruttna banan som legat där sen man åkte hemifrån två veckor tidigare trots att det faktiskt bott någon annan där undertiden...det är så jävla deprimerande och sorgligt att jag blir hundra gånger sjukare i huvet av det än om det skulle va helt jävla tomt...


well this reminds me


i need my morningcoffe NOW!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback