GB GLASS...nostalgi och sjuklig längtan

åhhh ja dör finns det något bättre än drömmar om glassnostalgi på kvällskvisten

image319haha jag dör


eller vänta innan jag dör ska jag politiskt inkorrekt namngiva alla gb´s glassar inför nästa sommarsäsong

jag röstar på negerpuck och pickelin inför beach 2008

mitt koncept är vinnande

i know it

låtom oss driva det så långt vi vill, bloggsfären e fri, luften e fri

2008 suger vi hårt på wasabilicious asian summerdreams, tropical hawaiian tits och fat ass american cookiedough

allt jag behöver nu är en kreativ formgivare, en kuksugen sugerrush junkie till glassbög med bra kontakter och ett backslick till stureplanshora med fet plånbok eller en glassfabriksägande horny rymbbög så att jag kan marknadsföra mina idéer...

var är ni var är ni

gör er till känna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback