den bittra sanningen

alla thinspo idioter och folk med ätstört svagt psyke undanbedes att läsa följande!!!! stonka inräknad!

den bittra sanningen är att iochmed att jag käkat rågbröd hela dan så kan jag inte förmå mig att stoppa någonting mer i munnen ikväll...

jag törs helt enkelt inte konsumera mera...

jag är så stört rädd för att börja må illa och känna mig övermätt...sviterna av magsjukan sitter fortfarande i...jag vet hur det känns att va korvstoppad och det är inte kul (shit vad jag sitter och ljuger det handlar ju inte om kräksjkukan jag skulle ju va ärlig nu....)

och jag provar igen

det va länge sen jag var ärlig nu så jag får väl passa på när jag i skrivandets stund är drabbad av en smula honestyfeeling

det är det här som är den bittra baksidan gott folk! det är nu jag sitter här och fattar att jag är sjuk på riktigt. när jag liksom vet att det är stopp nu, ätstopp...drickstopp, kalori och enrgistopp. det har det iofs varit sen kl tre... jag åt normalt, blev nog lite mätt och fick panik och sen kan jag bara inte äta mer på hela dan. det kan hända när som helst. ibland innan lunch om jag tycker att jag fått i mig för mkt frukost...jag måste liksom ner och ligga på minus innan jag ågr och lägger mig

och har jag nått toppen på mitt ätkonto kl 13 så e det liksom mitt eget prolem då får jag la svälta resten av dagen och kvällen med för den delen....

så nu dricker jag the...och fasar för den vingliga cykelturen hem...det är svårt att cykla efter en heldag på jobbet utan laddade batterier...ännu svårare att cykla tillbaka nästa morgon igen...

jag hade hoppats på att kunna unna mig lite vin åtminstone ikväll...nu vet jag att det är kört...

jag e för svag, för svag för att tackla den ångest ett eller två glas vin skulle innebära

jag sr mig själv i spegeln och ser en stor elefantflicka...ett fläbbigt överviktigt groteskt monster...hon förtjänar inte att leva, hon ska dö dö dö

så i´stället för att göra något trevligt ikväll som att gå ut på stan, dansa lite, träffa lite folk, gå på klubb whatever så måste jag cykla hem nu....anorexia manar...

jag är för fet för att träffa folk
jag måste hem och svältskämmas
titta på teve och dricka the det är okej

men ut i den riktiga världen
där ni bor
där är jag inte välkommen

image375

Kommentarer
Postat av: Caroline

Dö inte snälla!
Inte än i varjefall. Alla ska vi dö en dag men håll ut lite till, det är många som tycker om och behöver dig även sånna som du inte vet om!
X

2007-09-01 @ 02:26:23
Postat av: kim

Men snälla, du är säkert så smal att dina höftben sticker ut, eller hur? Dina armar orkar knappt hålla upp ett glas vatten... Så snälla sluta. 90% av killarna i världen gillar inte för smala tjejer det känns för konstigt att känna en persons ben så tydligt.
Säger bara sanningen och det vet du säkert långt inne. Du KAN äta mer varje dag utan att behöva må dåligt över det, för jag kan lova på hedersord att ingen du känner tycker du är tjock. om du vill kan du skicka en bild så kan jag verkligen bevisa det, och jag ljuger aldrig. har aldrig gjort och kommer aldrig göra det heller, det är min förbannelse och den har fått många vänner att lämna mig.

förlåt om jag verkat sur. MVH //kim

2008-01-28 @ 09:29:18
Postat av: banan

men du klarar det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback