cirkusbröllop och magknip

jag e fett stressad, sitter på grannens trådlösa nätverk och fasar för att bli nerkopplad efter en hel långhelg utan internet...jag är nörd i know it, men hela min dygnsrytm och fysiska balans hänger liksom samman med att få stänga av hjärnan och kroppen ett par timmar om dan helst mitt i natten och då gör det ont ont ont i själen när man måste vistas ute bland vanliga männsikor så länge...

jag menar hallå???? en hel helg??? räcker inte det eller ...tsss

nu skojade jag faktiskt...

bröllopet var fantabulicious såklart och trots att jag tillbringade sista dygnet med magkramper så var jag nöjd nöjd rörd och ännumerhelnöjd.

jag får återge kalaset i bilder för jag är för störd i magen för att orka komma över min verbala prestationsångest just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback