Burnt out Punks Tour

killerkitten housecat purring in the tourbus and has just left Gævle

image293

Pitstop Åre

image294

Ronnie the redhead
image298

Midnight Pitstop Burnt out Kal och en polsk pilsner klockan skit mitt i natten nånstans i norrland

image296

Morgonkaos framme i Nordnorge

image297

Nalle Bjørn och Ville i Nordnorsk badtunna

image299

Kalle badkruka

image300

Ronnie också badkruka

image301

Hittade mitt ex Lasse i en annan badtunna med två turtlar

image302

ahhhh more pics to come men nu har bloggen kukat på mig tre gånger så jag pallar inte ladda upp hela skiten igen

hårda punkskillar bygger scenen...hett hett hett svett svett svett

image303

image304

Ville chillar i bussen

image305

Backstagehæng på Urkult

image306

kalle hittade en cowboyhatt och en matchande hængmatta

image307

Och jag fick låna en hatt och hittade nya cowboykompisar

image308

De hær brudarna e mina hjæltar och kørde hem mig i sin Big Ass Barbequebuss

image309

Kommentarer
Postat av: Elin L

Ditt hår är så fräckt!! :)

2007-08-08 @ 16:41:45
Postat av: fia

Jag älskar när du lägger in massa bilder, fortsätt med det ;o)

2007-08-09 @ 09:20:04
Postat av: ronnie

haha jag tror jag ska børja ha en veckans hetaste cirkusartist i bar øverkropp som stående inslag =D
vad sægs om det?

Postat av: Anddoston

Hello admin, nice site!
Good content, Beautiful design, thanks!
Greetings

2007-12-27 @ 12:55:27
URL: http://anddoston.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback