BURNT OUT PUNKS I RÅLIS IKVÆLL!!!!

SVERIGES FETASTE ELDSHOW i rålambshovsparken kl 22 ikv'æll den 9 augusti....(før er som missade den igår alltså)

ALLA MÅÅÅÅÅÅSTE GÅ DIT OCH KOLLA IN MINA BABES!!!!

image311

krama dem pussa dem och ge dem all min kærlek nu nær jag ær stranddad i kuk-kbh och inte kan gøra det sjælv!!!

Fakirbæbisen Burnt out Kal och det lilla rødhåriga djuret Ronnie med det brinnande renhornet ær dessutom singlar så om ni vill ha lite trevligt i rålisbuskarna om natten så ær det bara køra...

gløm inte att hælsa från mig bara i så fall om ni får till det... jag rekomenderar dem båda varmt iallfall ;)


Kommentarer
Postat av: Maggan

*Hehe* Man kanske skulle åka upp o kolla in dom då... Skulle behöva en tur i buskarna...*asg*

2007-08-09 @ 15:34:15
Postat av: ronnie

Maggan!!!
you know you have to>!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback