Bistrokillen e min hjälte

tack söta snälla bistromänniskan på X2000 tåget mellan malmö och estocholmo...

här sitter jag och surfar gratis

mycket bra

mycket trevlig resa

bistromänniskor e bra

kanske att vi sådär sänder ut " hej jag jobbar också inom kuk och café-servisbranshenvibbar så för att överleva vår trista vardag så hjälper vi varandra lite som catchers in the rye när det tryter....

som sagt jävla tur iochmed att jag mår lite kass efter att ha surplat i mig lite för många sånna här igår...

image327

jag mår lite illa av att åka baklänges, stirra in i skärmen och lida av brist på syre då airconditionsystemet alltid tycks pajja i vagn 6 (no matter what jag hamnar alltid i vagn sex...gångplats) men skit samma

bistrokillen e min hjälte

och jag e törstig

ni ser ju hur törstig jag e

jag kommer va borta på barnenes ö hela helgen på cirkusbröllop som firas i dagarna tre men sen på söndag vill jag jättegärna dricka massa southern comfort med er allihop! om det finns något kvar förståss....av spriten och av mig...

tre dagars marathoncirkusfestivalfestande med 250 artister kommer nog göra lite ont i själen och kroppen...

men jag vill!!

JAG VILL TRÄFFA ER ALLIHOPA PÅ SÖNDAG DET ÄR EN ORDER! JAG HAR FAKTISKT FYLLT 25 OCH DÅ SKA MAN FÅ PRESENTER OCH TRÄFFA SINA KOMPISAR! JAG BEORDRAR ER ATT AVSÄTTA TID FÖR ATT TRÄFFA MIG DÅ!

annars lovar jag att bli mycket arg ledsen och kinkig

SÅ NU VET NI

mamma kanske bakar lite kakor och så hemma först i bredäng...sen kan vi väl gå ut nånstans och leka lite på stan eller dricka drinkar på min mammas balkong... jag är up for anything...alla förslag mottages varmt...

och jag lovar att va fabolous och fantastic no matter hur hårt tre dagars cirkusbröllop har slitit på mig

JAG SAKNAR ER OCH JAG VILL HA PRESENTER!!!


Kommentarer
Postat av: Catya

Tss tss.. Titta, du tog av dig solglasögonen! Ha! ;p

Postat av: ronnie

haha du e inte den första som kommenterat det...hehe

2007-08-27 @ 10:15:19
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback