8 sanningar om mig själv

jag är hänsynslös när det gäller andra männsikors privata gömmor med hemliga lådor, kärleksbrev och dagböcker och drar mig inte för att snoka men under parollen det man inte vet har man inget ont av så det är en win risk situation...
(obs jag snokar alltid av barnslig nyfikenhet och aldrig i hetsjakt på
bevis...leta igenom telefonen efter misstänkta sms hos partnern is for suckers och ett helt annat spel jag aldrig skulle nedvärdera mig till)


jag måste alltid gå igenom kylskåp barskåp och skafferi hos alla jag kommer hem till för att dubbelkolla så att det finns tillräckligt med mat som jag kan äta eller drinkar jag kan göra innan jag kan sätta mig ner och slappna av eller ens ta av skorna...

jag försöker alltid sno fönsterplatsen på tåg och spela dum i huvet och superförvånad om personen som ska sitta där på riktigt kommneterar och vill ha tillbaka sin plats...gäller det mesta (man ska blåsa dem som blåsas kan om mna vill ha konfekten för sig själv...jag är ego)

jag har noll koll på karaktärerna i vare sig Beverly Hills, Vänner eller nån annan superhypad amerikansk tonårssåpa...jag såg inte ett endaste avsnitt....jag flydde alla Bevvan och popcornkvällar som liten lika mycket som jag flög ut ut huset när min kära moder okkuperade teven och tittade på dynastin glamour och våra värsta år...däremot så brukade jag titta  på Ika i Rutan i smyg

jag är sjukligt besatt av att bränna upp käften och magen med diverse överheta kryddor som wasabi, jalapenos och chili och har vid ett tillfälle i brist på annat hinkat en halvliter ren jalapenospad direkt ur en stor konservburk

mitt liv är en ständig forsande flod av deadlines där jag alltid lyckas göra allt nästan försent i sista minuten och oftare än jag önskar måste ställa mig på mina bara knän och be om nödhjälp från suckande nära och kära som undrar när fan jag  ska lära mig att planera lite bättre

jag är superblödig och töntromantiker hur hård jag än verkar

jag lever enligt mottot you can always get what you want ALWAYS, so whatch out with what youre asking for you might get it...och hittills har det aldrig slagit fel ;)

det var åtta va?

shit om ni som känner mig tycker det här var ett dåligt urval får ni skrika till eller om jag missat nåt viktigare...

det var hmm svårare än jag trodde dehära faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Mårten

Att prata pipigt och osammanhängande när du ser små djur, går det under superblödig töntromantiker???
/M

2007-08-28 @ 11:01:23
Postat av: Goranlilly

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback