på rymmen...

jag rymde...
image184



så nu ær jag ute i friheten igen

førsta kvælen gick ut på en snabb ronnie plus stella catch up med drinks och davidoff slims men annars så ær jag ute i solen igen och ute på bryggen och spisar lakritsglass før fulla muggar!

bara en kort uppdatering...jag blev inlagd på en vuxenpsykiatrisk kokkonutsavdelning med våldtæcktsmæn, førbrytare och krigsskadade sløjførsædda mansmisshandlade arabiska kvinnor...

tack kæra øverlækaren på stolpegården før att du ordinerar så fin behandling.

min behandlingsplan enligt avdelningens policy ær att deltaga i deras aktiviter som består av att jogga tre kilometer varje morgon, gå stavgångspromenader i skogen och simma længder i psyksimbassængen...

ehhh førsøker ni døda mig på riktigt eller vad? om jag springer tre kilometer så førsvinner jag...

summan av kardemumman ær att vill man ha någonting gjort ordentligt får man alltid gøra det sjælv... så nu ska jag førsøka få tillbaka mitt jobb som jag kan ha førlorat tack var den førbannade jævla øversittarlækaren på stolegården som tycker att jag behøver springa tre kilometer pm dagen, spela tp med våldsamma araber med nerkissade kalsonger och æta broccoli istællet før att njuta av solen och æta glass med mina ælsklingar nere på islands brygge.

jag kommer aldrig mer någonsin øverlåta makten att bestæmma øver mitt liv till någon annan...alla andra gør det så jævla inkompetent och fel och jag kan det hær bættre sjælv...det ær bara att inse och erkænna.

man kan inte lita på det jævla lortesystemet dær finns ingen hjælp att få så då får jag fan bara kæmpa på att bli frisk på egen hand!

nu ska jag ha pistage och lakritsglass!

Kommentarer
Postat av: Isabell

vad sjukt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback