overklighetskænslor

de vill tvångsinlægga mig nu...

jag som kænner mig TJOCK! SMÆLLFET OVERWIGHT DISGUSTING!

jag e fullkomligt øvertygad om att jag væger minst 45 sækert 46 æckliga kilo... vågen på anoreikliniken sæger att jag væger 41 tøntiga sjuka anorexikilon..

jag hatar vågen

jag hatar hatar hatar den och nu kommer siffrorna ta ifrån mig det sista jag har...mitt liv mitt jobb mina vænner...træningen dødade den ju før længe sen...jag har snart ingenting kvar och det sjukaste e att jag kænner mig allt før frisk allt før levande och helt utan kontroll. jag æter som en hæst och jag ær fet som en gris men de på stolpegården sæger att situationen e alvarlig alvarlig och skakar på sina visa huvuden och suckar..

vad fan ska jag ta mig till.

min trygghet ær mina cigaretter och min samling spritflaskor

grattis ronnie du har verkligen kommit långt

=P

annars e allt liksom bra

melissa e hær aksel e hær vi leker och e glada och gør normala saker som æter på resturang och går på stan men jag kænner mig som i en bubbla som vanligt en paranoid bubbla av sjælvhat...

Kommentarer
Postat av: hannahbunny

under dina inlägg finns googel-annonser... "Gå ner 8 kilo snabbt! Untan hungerkänslor! Detta fungerar!" Sann tragi-komik, på min ära. Voj voj. Love u, kom ut ur skelettet nu för i helvete!

2007-04-11 @ 09:18:07
Postat av: Idarlinnea

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback